© Facebook ELLE México
На червоному килимі кінофестивалю у Венеції відбулася прем’єра фільму Гільєрмо дель Торо Frankenstein. Головним відкриттям вечора став актор Джейкоб Елорді, який отримав схвальні відгуки за втілення Створіння — створеного доктором Франкенштейном (Oscar Isaac) з частин тіл померлих солдатів. Його виконання вже називають одним із головних претендентів на номінацію на "Оскар". 28-річний австралієць, який раніше здобув популярність завдяки трилогії Kissing Booth та серіалу Euphoria, після низки неоднозначних ролей, таких як Еліс Преслі у Priscilla Софії Копполи та драматичне Oh, Canada, нарешті отримав можливість проявити себе на великому фестивалі. Його фізичне і водночас глибоко людяне втілення Створіння вразило критиків і глядачів: у кінотеатрі фільм супроводжувався 13-хвилинною овацією стоячи. Особливістю ролі стала не лише фізична трансформація Елорді: багатогодинні підготовки макіяжу, хода персонажа запозичена з японської танцювальної форми бутхо, а голос Створіння складався з горлового співу монгольських пісень, що додає герою особливої унікальності. Дель Торо зазначив, що його версія Створіння близька до початкової концепції Мері Шеллі (1818 р.), зосереджена на стосунках доктора Франкенштейна та його творіння, що оповідають свої історії на арктичному кораблі, затиснутому кригою. За словами режисера, він прагнув показати Створіння як істоту, яка народжується невинною, і лише через взаємодію з жорстоким світом починає руйнувати.
Guillermo del Toro’s Frankenstein Premiere in Venice
At the Venice Film Festival’s red carpet, Guillermo del Toro’s film Frankenstein had its premiere. The main revelation of the evening was actor Jacob Elordi, who received critical acclaim for his portrayal of the Creature — assembled by Dr. Frankenstein (Oscar Isaac) from the body parts of deceased soldiers. His performance is already being hailed as one of the top contenders for an Oscar nomination. The 28-year-old Australian, who first rose to fame with the Kissing Booth trilogy and the series Euphoria, after a series of more ambiguous roles — such as Elvis Presley in Sofia Coppola’s Priscilla and the dramatic Oh, Canada — finally got the chance to showcase his talent at a major festival. His performance, both physically striking and profoundly human, impressed critics and audiences alike: the film was met with a 13-minute standing ovation in the theater. What made the role stand out was not only Elordi’s physical transformation: hours of makeup preparation, a character walk inspired by the Japanese dance form Butoh, and a voice built on Mongolian throat singing — all of which gave the Creature a unique and distinctive presence. Del Toro emphasized that his version of the Creature is close to Mary Shelley’s original 1818 concept, focusing on the relationship between Dr. Frankenstein and his creation, who recount their stories aboard an Arctic ship trapped in ice. According to the director, he sought to portray the Creature as a being born innocent, who only begins to break down through its interactions with a cruel world.
348