©
Лангедокський канал (один з 43 об'єктів Всесвітньої спадщини, що знаходяться у Франції) обслуговує близько 1 млн. осіб на рік, включаючи пасажирів річкового транспорту, піших і велотуристів. Побудований у ХVII столітті, канал з'єднує Тулузу і Середземне море. У поєднанні з Гарронським каналом, цей маршрут веде до Біскайської затоки Атлантичного океану.
За всю свою багатовікову історію канал так і не виправдав покладених на нього економічних сподівань. Спочатку він програвав конкуренцію залізничним перевезенням, потім автомобільним. З 1970-х років рух вантажів по каналу повністю припинено. Але є проблеми і з туристичним профілем, який сьогодні став єдиним: коріння платанових дерев руйнують береги і велосипедні доріжки, а сухе листя засмічує канал.
The Languedoc Canal (one of 43 World Heritage Sites in France) serves about 1 million people a year, including river transport passengers, hikers, and cyclists. Built in the 17th century, the canal connects Toulouse and the Mediterranean Sea. In conjunction with the Garonne Canal, this route leads to the Bay of Biscay on the Atlantic Ocean.
Throughout its centuries-long history, the canal has never lived up to its economic expectations. Initially, it lost out to rail transport, then to road transport. Since the 1970s, freight traffic on the canal has completely ceased. But there are also problems with tourism, which has become the only activity today: the roots of plane trees are destroying the banks and bike paths, and dry leaves clog the canal.
1069